Головний технолог ТОВ «АСС» (торгова марка «ПОМІДОРА») Катерина Рисована: «Знайте: томатні пасти та соуси, кетчупи і майонези ми виготовляємо без грама консервантів!»

кореспондент
Записів: 33
Дата запису: 18.06.2014
Комментарів: 0

Одразу кілька високоякісних продуктів сучасного товариства з обмеженою відповідальністю “АСС”: томатна паста «33 Помідора», томатні соуси «Шашличний» та «Краснодарський», майонез «Провансаль 67%» – у 2013 році стали переможцями престижного муніципального проекту «Марка якості «Криворіжжя». Кореспонденти “Червоного гірника” побували у виробничих цехах цього підприємства і на власні очі переконалися, що запорукою успіху стали європейські підходи до роботи.

Екскурсію по підприємству головний технолог Катерина Рисована та маркетолог Інна Гришаєва розпочинають для нас із знайомства з його досягненнями. А це стільки високих відзнак і нагород, що одразу й не перелічиш, – усього за 14 років роботи. Точніше, успішного розвитку. Так от, ТМ «ПОМІДОРА» за цей час отримала дипломи і медалі за участь у численних конкурсах та виставках, зокрема “Сто кращих товарів України», «Катеринославський ярмарок», «Криворізька якість». Дипломи і кубок переможця президентської премії «Кращий вітчизняний товаровиробник 2013 року», «Кращий вітчизняний товар 2012 року», «Кращий вітчизняний товаровиробник 2011 року». Лише уявіть — підприємство шостий рік поспіль (з 2008 по 2013 рік) стає «Фаворитом успіху». Продукти цієї марки постійно беруть участь у виставках національного та муніципального форматів: «Барвиста Україна», «Сто кращих товарів», «Криворізькі контракти». І, нарешті: за даними Національного бізнес-рейтингу в 2013 році ТМ «ПОМІДОРА» стала «Експортером року».

ФОТОРЕПОРТАЖ

- Катерино Ігорівно, вповні очевидно, що споживачі ваших томатних паст , соусів, майонезів та кетчупів знаходяться й далеко за межами регіону?

- Звісно, що так. Сьогодні продукти компанії відправляємо в усі без винятку області України та Крим. Також експортуємо їх у Росію, Вірменію, Молдову, Латвію, Литву, Грузію, Ізраїль. Частково продукція присутня і в магазинах Ірландії, Швейцарії та Естонії.

- Цікаво, і скільки ж у цілому за добу виробляєте харчової продукції?

- Від 60 до 80 тонн!

- Перепрошую, де ж ви стільки сировини для переробки берете на Криворіжжі?

- У Криворізькому районі практично не беремо помідорів з двох причин: їх надто мало вирощують фермерські господарства, щоб задовольнити наші потреби, також це пов'язано з нездоровою екологією краю. Тож основними і надійними постачальниками сеньйорів-помідорів для нашої компанії стали сільськогосподарські підприємства Миколаївської, Херсонської та Одеської областей.

- І скільки ж видів продукції нараховує нині лінійка ТМ «ПОМІДОРА»?

- Вона досить солідна: 8 видів кетчупів, 5 - соусів, 3 - томатної пасти, томатне пюре та 2 види майонезу. Погодьтесь, що це асортимент, серед якого неможливо не знайти щось на свій смак. Кожен продукт готується з любов’ю до споживача! Наприклад, томатна паста «33 Помідора» - перша та найулюбленіша серед покупців, концентрована і смачна, виготовлена за ДСТУ 5081:2008 без консервантів та барвників!

І серед 5 видів соусів ви обов’язково знайдете те, що сподобається саме вам. Та знайомство зі смаками рекомендую розпочати з переможців «Марки якості «Криворіжжя»: соуси «Шашличний» та «Краснодарський» користуються значним попитом. Покупці можуть насолоджуватися не тільки пікантним смаком та ароматом свіжої зелені, часнику та оригінальних прянощів у «Шашличному», смачним поєднанням яблук і томатів у «Краснодарському», а й зручністю, тому що тепер ці соуси виготовляються і в м’яких упаковках дой-пак.

- ТМ «ПОМІДОРА» виготовляє лише томатні продукти?

- З 2012 року ТМ «ПОМІДОРА» виготовляє й столовий майонез. «Марка якості «Криворіжжя» відзначила наш продукт. Окрім того, що за споживчими характеристиками майонез ТМ «ПОМІДОРА» «Провансаль 67%» відповідає високому рівню, він смачний. А висока ступінь густоти без використання консервантів – додаткова зручність для приготування страв, споживачі обов’язково це оцінять!

- Що в найближчих планах ТМ “ПОМІДОРА”?

- І надалі хочемо розвивати культуру вживання соусної продукції, організовувати та проводити виставки, аукціони, торги, конференції, симпозіуми. Поповнити кількість товарів з «Маркою якості «Криворіжжя» нашими смачними та якісними кетчупами. Крім того, ТМ «ПОМІДОРА» за те, щоб український споживач обирав якісний продукт, тому заохочує своїх покупців, проводячи кулінарні конкурси. В акціях «Літо з «ПОМІДОРОЮ» та «Кухні світу з «ПОМІДОРОЮ» подарунки отримали жителі з усіх куточків України. Серед майбутніх переможців хочеться бачити і жителів рідного міста! Плануємо також залучати іноземні інвестиції з метою модернізації виробництва.

Микола Крамаренко, "Червоний гірник". Фото Андрія Трубіцина

 

0 коментарів

Останні записи в блогах