Начальник Криворізького поштамту – центру поштового зв’язку №2 Тетяна Черненко: «Якість доставки «Червоного гірника» беру під особистий контроль»

блогер
Записів: 43
Дата запису: 07.11.2013
Комментарів: 0

Ми вже писали, що розпочалась кампанія з оформлення передплати на «Червоний гірник» на наступний рік. Тому й не дивно, що гостем чергової прямої лінії «ЧГ»стала начальник Криворізького поштамту Тетяна Черненко.

– Добридень, звертається Людмила Іванівна з вулиці Тесленка, 31.

– Раді вас вітати на зв’язку.

– Ось скажіть, будь ласка, коли пошта має приносити мені газети, зокрема – «Червоний гірник»?

– Звісно, що двічі на тиждень – по вів­торках і четвергах, у день виходу чергового номера.

– Тоді інформую вас, що мені приносять на другий, а інколи й на третій день після виходу газети. Зверталася на пошту з цього приводу, а мені у відповідь, що листоноша, мовляв, займається рознесенням пенсії, а тому в неї немає часу на газету. Пенсія – це, ясна річ, важливо, але й газета потрібна. Як ви вважаєте?

– Повністю з вами згодна. Дякую за сигнал – треба розібратися і довести доставку за вашою адресою до нормативних термінів, тобто у вівторок і четвер.

– Сподіваюсь, що бодай це допоможе, бо вже немає ніяких сил терпіти таке ставлення.

– Телефонує Анатолій Чумак з вулиці Мелешкіна, 29-б. Мене цікавить, чому на пошті вже давно перестали надавати відомості про житлово-комунальні нарахування. Раніше було дуже добре: на початку місяця на пошту зайдеш, на листочку паперу нарахування отримаєш, розберешся, що й до чого з ними, а потім як пенсію одержиш, так і розплатишся. А нині скільки не прохав дівчаток на своєму відділенні – навідріз відмовляються. Може, у них паперу немає? Готовий для такого діла свій папір надавати, аби тільки отримувати ці відомості.

– Справа тут не в папері, хоча й з ним також існують певні проблеми, а в наших зобов’язаннях перед «НОВА-КОМ», передбачених у договорі з цим підприємством. Відповідно до нього ми не маємо права надавати довідки як про заборгованості, так і по нарахуваннях житлово-комунальних платежів за адресами людей. Тож мусите безпосередньо до «НОВА-КОМ» звертатись чи за допомогою комунального коду отримувати необхідну вам інформацію в Інтернеті.

– Інтернету немає в мене, а до того «НОВА-КОМ» дуже далеко ходити. Тим більше це складно, що я вже у глибоко-пенсійному віці, та й погода нині самі бачите яка…

– Допомогти вам можу тільки порадою – прийдіть на пошту, до якої вам зручно добиратися, назвіть свій комунальний код, і вам продиктують нарахування. Бо така послуга, як видача довідки про нарахування платежів, у нас відсутня. Можливо, що в подальшому щось зміниться. Але нині тільки так.

– Ледь до вас додзвонилася. Це Галина Чернявська з вулиці Харитонова, 1-б.

– Перепрошую, але дійсно багато звернень.

– Ну, додзвонилася – то й добре. А телефоную з приводу доставки «Червоного гірника» нашим 24-м відділенням, бо не носять мені газету. З ким тільки не спілкувалася з цього приводу, та мало що допомагає. Може, хоч ви посприяєте вчасності?

– Зустрічне запитання – коли вам приносять газету?

– Коли на другий-третій день, а коли й узагалі раз на тиждень. Трапилось навіть так, що в газеті було розміщено повідомлення про прийом передплатників нотаріусом, який мені був дуже потрібен. Глянула на дату – а прийом уже минув, бо запізно принесли «Гірник».

– Я особисто виїду на це справді дещо проблемне для нас відділення і безпосередньо на місці розберуся з такою неприємною ситуацією. Обіцяю, що якість доставки «Червоного гірника» візьму під особистий контроль.

– Чи можу почути Тетяну Вікторівну?

– Слухаю вас.

– Доброго дня, це Микола Федорович з вулиці Савицького, 5. Звертаюсь не тільки від себе, а й від усього будинку. Прошу допомоги з доставкою нашої пошти.

– Що сталось у вашому будинку?

– Нерідко отримуємо газети тільки один раз на тиждень. А впродовж усього липня, серпня і навіть почасти вересня приносили взагалі один раз на два тижні. Це, між іншим, стосується не тільки «Червоного гірника», хоча і його також. Останнім часом з цього приводу тричі звертався до поштамту, внаслідок чого на тиждень-два ситуація поліпшувалась, а потім усе поверталося до минулого. Ну хіба це діло?

– Не діло, повністю з вами згодна. Уточнюю вашу адресу: вул. Савицького, 5, почула. А яке це поштове відділення?

– Нас обслуговує 26-те.

– Дякую за повідомлення, гарантую, що розберемося і виправимо ситуацію на краще вже найближчим часом.

– Пробився до вас Євген Олексійович з вулиці Ватутіна, 32. Ви мене чуєте?

– Добре вас чуємо, раді вітати.

– А я ось з нерадісного приводу. Бо «Гірник» дуже невчасно носять – нерідко вівторок і четвер отримую аж у суботу. То навіщо мені в суботу вівторковий номер?..

– Це у вас яке відділення зв’язку?

– 59-те. Неодноразово з ними спілкувався з цього приводу, та все марно. Чи вже так нині і має бути, щоб один раз на тиждень отримувати «Червоний гірник»?

– Звісно, що ні: вівторковий номер ви маєте отримати у вівторок, а четверговий – у четвер. Вашу адресу я записала, розберемося і виправимо ситуацію на краще.

– Я ще встигаю поговорити з Тетяною Вікторівною?

– Встигаєте, добридень
вам.

– От добре, що встигла. Бо газету з повідомленням про цей прямий телефон тільки-тільки отримала, хоч нині і п’ятниця.

– Що, так довго йшла до вас газета?

– Та це завжди так. Я живу в Тернах по вулиці Доватора, 10, мене звуть Галина Устимівна. І на нас 89-те відділення чомусь мало звертає уваги. Бо то принесе всі газети докупи вже наприкінці тижня, то взагалі четверговий номер десь подінеться, то ще щось…

– Обіцяю – розберуся особисто.

– От дякую вам. Тоді ще одне запитання – чи значно подорожчав «Червоний гірник» на наступний рік?

– Редакційна вартість передплати не змінилася, збільшилася тільки вартість поштової доставки. І зовсім ненабагато, буквально на кілька гривень в розрахунку на рік. Тож передплачуйте і залишайтесь читачем єдиного міського оперативного видання.

– Обов’язково.

Передплату на періодичні видання можна оформити на рік, півріччя, квартал або місяць у кожному відділенні поштового зв’язку регіону. Передплату можна також оформити вдома чи в офісі. Для цього необхідно зателефонувати до найближчого відділення поштового зв’язку та запросити листоношу. Передплата на періодичні видання може бути оформлена за готівку або за безготівковим перерахунком. Передплатна вартість включає вартість передплати з доставкою та вартість приймання передплати і визначається працівником зв’язку при оформленні передплатного абонемента.

Строки проведення передплати на 2014 рік:

на видання «Каталогу зарубіжних країн»: адресної системи експедирування – до 3 грудня 2013 року; карткової системи експедирування – до 6 грудня 2013 року;

• на видання «Каталогу України» – до 16 грудня 2013 року;

• на видання Дніпропетровської області – до 25 грудня 2013 року;

• на міські та районні видання – до 28 грудня.

Е. МІСЦЕВИЙ, "Червоний гірник".

0 коментарів

Останні записи в блогах