Пряма лінія «ЧГ». «Перевезення пасажирів зробимо комфортнішим і зручнішим»

кореспондент
Записів: 33
Дата запису: 15.01.2014
Комментарів: 0

Актуальною темою грудня для Кривого Рогу стало питання удосконалення пасажирських перевезень у місті. Воно активно обговорювалося в колективах транспортних підприємств, міськвиконкомі, в редакції «Червоного гірника» під час спілкування з читачами газети начальника відділу транспорту і зв’язку виконкому міськради С. В. Сиротюка.

– Алло, це «пряма лінія» «Червоного гірника»?

– Так. Сергій Васильович Сиротюк слухає.

– Вас турбує Андрій Заславський, голова Криворізької міської організації Всеукраїнського товариства сприяння розвитку пасажирського транспорту. Питання у мене таке: як ви реагуєте на те, що деякі автоперевізники порушують конкурсні умови на право перевезення пасажирів? Наприклад, такі непоодинокі факти нами зафіксовані на маршруті №361. Там замість заявлених автобусів пасажиромісткістю від 22 до 50 місць працюють лише мікроавтобуси. І це змушує пасажирів їхати стоячи.

– Проблема мені відома. Там справді курсують автобуси незаявленого класу, що створює людям незручності. Днями я зустрічався з директором підприємства, яке обслуговує даний маршрут. Цю проблему будемо, не гаючи часу, вирішувати. До речі, таку ж мають пасажири, які користуються маршрутом №302. Отож, робимо все, аби перевізник «Північтранс» віднайшов можливість провести заміну зношеного рухомого складу на новий.

– Наступне моє питання стосується поганого руху пасажирського транспорту до селищ Рахманове, Степове, Латівка, Новолатівка, Рудничне. Там 2 автобуси працюють до обіду. А після 15-ї години на маршруті залишається всього... один. Та й це ще не все. Після 18.00 городяни взагалі не мають можливості з площі Визволення дістатися до названих вище поселень. Зверніть увагу, будь ласка, на це порушення!

– Так, дійсно, на маршруті №244, про який йдеться, є проблеми. Це і наявність рухомого складу, що не відповідає потребам пасажирів, і якість обслуговування, і незадовільний стан дорожнього покриття. Словом, тут маємо справу з комплексом проблем, які гуртом і будемо вирішувати. Обіцяю!

– Доброго дня. Я – Ганна, жителька мікрорайону Даманського. У мене велике прохання чи пропозиція: організуйте або вдоскональте маршрут, щоб з’єднати нас із центром міста, а то мікроавтобуси 231-го маршруту не в змозі перевезти всіх бажаючих. При цьому ввечері до нас курсує маршрутка за дивним графіком – одна за півгодини.

– Дякую за дзвінок. Удосконаленням цього напрямку пасажироперевезень нині й займається робоча група кваліфікованих фахівців, враховуючи також побажання жителів мікрорайону Даманського про відновлення роботи маршруту №251. Така робота проводиться в цілому по місту, у відповідності до рішення міської ради від 28 грудня 2012 року, яким було прийнято Програму оптимізації міської маршрутної мережі пасажирського транспорту та проведено конкурсні торги на закупівлю послуг щодо розробки раціональної міської мережі пасажирського транспорту, за результатами яких укладено відповідний договір з переможцем торгів (державний вищий навчальний заклад «Криворізький національний університет»).

– Прошу вас зважити, що на шляху маршруту – до 129 кварталу знаходяться аж три технікуми. І дуже б хотілося, щоб наші діти діставалися до них вчасно та без зайвих пересадок.

На цю ж проблему звернув увагу і наш читач Олександр Жаровський, пропонуючи запустити маршрут від Даманського до кінцевої зупинки швидкісного трамваю «Мікрорайон Зарічний».

– Нарешті додзвонилася. Я Колодій Валентина, мешкаю на мікрорайоні Східному, 1. Дуже прошу від себе і сусідів-пенсіонерів, щоб ви узаконили зупинку пасажирського транспорту на 293 маршруті біля АТС.

– А хіба там маршрутки не зупиняються?

– Через раз.

– Добре. Зробимо так, щоб вони зупинялися. Згідно з правилами надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, водій маршрутного таксі повинен зупинятися на вимогу пасажирів там, де це не призведе до порушення правил дорожнього руху.

– А ще хочу запитати: чи буде ходити тролейбус до 1-го Східного?

– На жаль, сьогодні немає фінансової можливості пустити туди цей зручний вид транспорту. Але ми організували до вас рух мікроавтобусів по маршруту №15. Нарікань щодо порушень графіка руху поки немає.

– І за це спасибі!

– Здрастуйте, Сергію Васильовичу. Від імені багатьох жителів мікрорайону поблизу 44-го кварталу, та й узагалі криворіжців, пенсіонер Петро Кузьмович Головатий телефонує. Хочу попрохати вас, аби було встановлено світлофор навпроти зупинки. А то перехід в бік ринку є, а світлофора немає. Перехід дуже тривожний, люди перебігають дорогу прямісінько перед автівками. Може, так зробити, як біля ринку Ювілейного?

– Сприймаю вашу тривогу, тому будемо вивчати на місці дану проблему та працювати над цим питанням.

(– Доброго здоров’я гостю редакції та журналістам «Гірника». Олександр Катков вас вітає! У мене питання щодо вкрай поганого руху автобусів по маршруту №97. Їх практично не видно. Коли буде порядок наведено?

– Я записав ваше питання. Розберемося, в чому там проблема, і вам телефоном доповімо. А головне – усунемо її.

– Микола Трачук. Хочу з головним транспортником міста поговорити.

– Будь ласка, Сергій Васильович уважно слухає вас.

– Одного часу, і довго це було, з Всебратського до житломасиву Південного ГЗК і далі до Новокриворізького комбінату ходили регулярно автобуси. Потім цей маршрут відмінили і створили таким чином багатьом людям незручності. Чи можна цей маршрут відновити?

– Я записав ваше прохання. Подам його на розгляд комісії, яка нині розглядає маршрутну мережу Кривого Рогу. Також, користуючись нагодою, повідомляю про введення в дію трамвайного маршруту «Вул. Буковинська – НКГЗК».

Запитання від журналістів ТРК «Рудана», які були присутні на «прямій лінії» «ЧГ»: «Наскільки в цілому розвинена в місті мережа пасажирських перевезень?»

– Щодня перевезення пасажирів забезпечують 46 вагонів міського трамваю на 13 маршрутах, 35 вагонів швидкісного трамваю на 3 маршрутах і 65 тролей­бусів на 22 маршрутах. Перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального ко­ристування забезпечують 3 автопідприємства: публічне акціонерне товариство «Північтранс», приватне – «Одіум-Престиж», ТОВ «Приват-Автотранс» та ще понад 300 приватних перевізни­ків. Щоденно на 96 міських маршрутах забезпечують роботу понад 1300 транс­портних засобів. Ними щодня перевозиться понад 200 тисяч пасажирів.

Ще скажу, що випуск автобусів на лінію та надання послуг приватним автоперевізникам здійснює товариство з обмеженою відповідальністю «Приваттранс».

Ведучий «прямої лінії»:

– А хто в місті системно перевіряє роботу транспортних підприємств?

– Планові перевірки проводить «Укравтотрансінспекція». До речі, у повноваженнях цієї служби, у тому числі, і позбавлення ліцензії на право пасажирських перевезень. За клопотанням Державтоінспекції, міськвиконкому як замовника транспортних послуг, співробітники цієї інспекції можуть проводити й позапланові перевірки роботи автоперевізників. Користуючись нагодою, інформую городян, що працівники відділу спільно з представниками Державтоінспекції у Кривому Розі та «Укртрансінспекції» в Дніпропетровській області проводять контрольні рейди перевірки роботи рухомого складу на лінії щодо технічного стану автобусів, проходження водіями передрейсового медичного огляду, вияв­лення та припинення діяльності нелегальних перевізників на пасажирському ав­тотранспорті загального користування й таксі.

– Сергію Васильовичу, куди криворіжцям надсилати свої скарги та побажання?

– У відділ транспорту і зв’язку міськвиконкому. Контактний телефон: 74-70-49. Також по п’ятницях у мене день прийому громадян. Тож приходьте, телефонуйте. По кожному факту звернення пасажирів проводиться службова перевірка, і по її результатах вживаються заходи.

– Маємо в місті міжнародний аеропорт, який з 2001 року перебуває в комунальній власності міста. Як він працює? – запитує давній передплатник газети Іван Діденко.

– За 9 місяців поточного року було обслуговано 664 авіарейси та забезпечено пе­реліт 4,7 тисячі пасажирів. У 2013 році здійснювався регулярний авіарейс на Київ та міжнародний на Москву. Виконувалися нерегулярні міжнародні рейси в Люксембург, Судан, Лондон, Каїр, Анталію, Баку, Тбілісі, Софію.

– Які основні завдання поставило вам керівництво міста на 2014 рік? – допитується читач Віктор Криницький з Довгинцівського району.

– Основним завданням щодо пасажирських перевезень є виконання Програми оптимізації міської маршрутної мережі пасажирського транспорту. Передусім, створити міську маршрутну мережу, зручну в користуванні як мешканцям міста, так і автоперевізникам, оновити та модернізувати рухомий склад міського електро- та автотранспорту, впровадити диспетчерський контроль за рухом міського пасажирсько­го транспорту.

Микола Крамаренко, "Червоний гірник".

0 коментарів

Останні записи в блогах