Пряма лінія «ЧГ». Закон Як сезон – так і тепло.

блогер
Записів: 43
Дата запису: 24.10.2013
Комментарів: 0

КПТМ «Криворіжтепломережа» технічно готове до початку опалення. Справа – за оплатою споживачами

Тему минулої прямої лінії «ЧГ» обрала сама погода, яка недвозначно натякує, що зима навіть не за горами, а вже осьдечки. Тож цього разу на запитання читачів відповідав головний інженер КПТМ «Криворіжтепломережа» Олександр Єрін.

 

– Добридень, звертається Зоя Артемівна. У нас по вул. Аврори поруч будинків 52 та 54 прокладено труби, але ж вони стоять голі-голісінькі. Ми вже й вікна поміняли, і двері також, але взимку вдома однаково холоднеча. Чого ж ті труби не нас гріють, а повітря?

– Дякуємо вам за сигнал, обов’язково розберемося з ситуацією та вживемо необхідних заходів. Тож ще до початку наступного опалювального сезону поруч ваших будинків буде все гаразд.

– Це точно?

– Я вам обіцяю. А свої обіцянки звик виконувати.

– Пробилася до вас Маргарита Яківна з вул. Подлєпи, 28. Дуже цікавить, коли ж, нарешті, у мене з’явиться гаряча вода. Бо надто незручно без неї. Спочатку обіцяли, що до кінця першого півріччя буде, потім – до 31 липня, але й донині її нема. І скільки ще чекати?

– Так, це дуже болюча проблема, у тому числі й для нас. Але зарадити нічим не можемо, бо через значну заборгованість за використані енергоносії, передовсім за газ, у більшості випадків котельні нашого підприємства відключено від газопостачання. Зокрема, в Інгулецькому районі, через що й гарячої води у вас немає.

– І коли ж вона з’явиться?

– Гарантую, що як тільки розпочнеться опалювальний сезон, то одразу подамо й гарячу воду. Але раніше – дуже навряд.

– То це аж через місяць?

– Взагалі-то опалювальний сезон розпочинається в тому разі, якщо середньодобова температура атмосферного повітря впродовж трьох і більше днів знижується до показника +80С або менше, але не пізніше 15 жовтня, дивлячись що настане раніше. Тож максимум у середині наступного місяця сезон розпочнеться, а разом з тим у вас, а також і в усіх інших абонентів, у яких нині немає такої послуги, гаряча вода у кранах знову з’явиться.

– Але ж навіть у газеті писали, що уряд давав доручення не припиняти гаряче водопостачання після завершення минулого опалювального сезону.

– Таке доручення дійсно було, але доручення – дорученням, натомість ви ж самі бачите, як воно виконується.

– У мене знайомі живуть у Тернах – у них гаряча вода є. Чого ж так?

– Сподіваюсь, ви не пропонуєте й тернівчанам припинити гаряче водопостачання? Це я так, жартую.

– Ні, звісно, просто хочу розібратись.

– Котельні Інгулецького району забезпечує газом Широківське управління газового господарства, центральні районі отримують паливо від «Криворіжгазу», а північна частина міста – від «Харківтрансгазу». Харків’яни розуміють, що допоки ми не маємо змоги сповна розрахуватись та йдуть нам назустріч щодо забезпечення котелень газом, тому маємо можливість надавати тернівчанам централізоване гаряче водопостачання. Як і на деяких інших житломасивах. Але, на жаль, це, скоріше, поодинокі приклади, аніж діюче правило.

Відсутність гарячої води – це наш постійний голов­ний біль. Передовсім тому, що чудово розуміємо, наскільки це питання важливе й значуще для людей. Бо якщо в когось у родині є маленькі діти чи люди похилого віку, то без гарячої води дуже незручно. Ми самі – криворіжці, тож усі ці негаразди відчуваємо й на собі. Більше того, нам як підприємству комунальної теплоенергетики значно ліпше та простіше забезпечувати людей гарячою водою цілорічно, аніж припиняти її подачу навесні й відновлювати восени. Бо труби, які півроку простояли без води, значно швидше іржавіють, виходять з ладу, тобто потребують докладання додаткових зусиль для відновлення своєї працездатності. Тому восени подати гаряче постачання стає значно складніше, аніж тоді, коли б вода постачалась безперервно як улітку, так і в усі інші пори року.

Відтак, дещо повторюсь, ми самі зацікавлені чимшвидше надати споживачам гарячу воду і робимо заради цього все від нас залежне. До цього можу тільки додати, що централізоване гаряче водопостачання влітку припиняється в усіх відомих мені крупних містах України – Дніпропетровську, Києві, Харкові, Миколаєві тощо.

– Телефонує Любов Вікторівна з вул. Софії Перовської, 1. Моє запитання стосується розмежування абонентів тепломережі і теплоцентралі, яка невдовзі обслуговуватиме наш Саксаганський район. Вважаю за краще робити авансові платежі за тепло, аби у сезон потім менше платити. Таким чином нині в мене переплата за теплову енергію становить 700 грн. То як буде далі з цими грошима? Переймаюсь, щоб вони нікуди не поділись.

– Не переймайтесь – усі авансові платежі населення відповідним порядком передадуться до теплоцентралі. Тож ви нічого не втратите – ваші гроші залишаться на вашому особовому рахунку.

– От добре, прямо камінь з душі зняли. Тоді ще одне запитання дозвольте.

– Будь ласка.

– У повідомленні про перехід споживачів на обслуговування до теплоцентралі йдеться про необхідність укладення договору з новим постачальником теплової енергії. То що, доведеться всім мешканцям кількох районів міста їхати на КРЕС і укладати цей договір? Це що ж там буде?

– Звісно, що ні. Це вимога – до постачальника послуги, а тому, гадаю, самі представники вашого теплопостачального підприємства ходитимуть до споживачів й укладатимуть з ними договори.

– Доброго дня, це ж прямий телефон по теплу?

– Саме так, раді вас вітати.

– Мене звуть Юлія Іванівна, живу на вул. Ухтомського, 17, це в Тернах. Свого часу немало років пропрацювала в котельні, тому на теплопостачанні трохи розуміюся.

– То ми з вами колеги, Юліє Іванівно.

– Так, я працювала в котельні на ПівнГЗК.

– Тим більш цікаве ваше звернення.

– А воно щодо того, що в нашому будинку неправильно чистять батареї і взагалі готують будинок до зими. Через це верх радіатора – холодний, а низ – теплий. Я розумію, що це ненормально.

– Як спеціаліст підтверджу, що це дійсно ненормально, бо зазвичай усе відбувається навпаки: верх – теплий, низ – холодний.

– От бачите, а в нас усе навиворіт. Бо і з підвальною розводкою не все гаразд, і батареї невірно чистять, і багато чого іншого. Прошу допомоги.

– Наскільки я зрозумів з ваших слів, у цьому будинку дійсно наявне якесь порушення в системі теплопостачання. Вашу адресу взяв на замітку, тож найближчим часом у будинку побувають наші фахівці і ми обов’язково розберемося в цій ситуації, аби виправити її на краще.

– Дуже чекатимемо. Тоді ще одне запитання: коли у нас з’явиться гаряча вода?

­– По Тернівському району з цим простіше, і гаряче водопостачання у вас відновиться найближчим часом. Бо там одна траса вийшла з ладу, зараз триває її заміна. Кілька днів – і все відновиться.

– Турбує Валентина Іванівна з пр. Гагаріна, 73. По підвалу нашого будинку проходить транзитна труба. І вона всенька у латках, у чопиках, у хомутах, і тому рве її раз по раз, а потім з підвалу парує аж до горішнього поверху, що й стіни мокріють. Ну хіба це діло?..

– Чесно кажучи, вперше про це чую, що трохи дивно. Мене ця ситуація дуже зацікавила, а тому вашу адресу фіксую. Натомість вам обіцяю, що не пізніше початку опалювального сезону ситуацію по вашому будинку кардинально виправимо і замінимо транзит на нормальну трубу. Аби більше не завдавати вам незручностей.

– Телефонує Марк Петрович з пр. Південного, 31. Хочу повідомити, що поруч нас практично на землі лежать голі труби на тепло і гарячу воду.

– Тільки поруч вашого будинку чи й далі також відсутня термоізоляція?

– І далі також, поруч 25‑го, 29-го та інших будинків. Через це в мене минулої зими у квартирі було дуже холодно. Прошу з цим щось зробити.

– Обов’язково все зробимо ще до початку опалювального сезону. Дякую за сигнал, для нас це дуже важливо

У разі нагальної потреби щодо якості теплопостачання споживачі можуть звертатись до цілодобової диспетчерської КПТМ «Криворіжтепломережа» за телефонами: 409-51-87 або 409-51-62. Також з 8.00 до 17.00 працює «гаряча лінія директора» цього підприємства за номером 409-51-22.

Е. МІСЦЕВИЙ, "Червоний гірник".

0 коментарів

Останні записи в блогах