Як не знаю – запитаю, а як знаю – відповім

завід. від. соціально-побутових питань
Записів: 24
Дата запису: 29.04.2014
Комментарів: 0

Ми продовжуємо спілкування з читачами в рамках цієї рубрики, яка вже стала традиційною для «Червоного гірника». Нині пропонуємо чергову добірку запитань читачів і наших відповідей. І так вже сталося, що всі попередні звернення були від мешканців Дзержинського району й стосувались передовсім роботи КП «ЖЕО №8».

Чиї фекалії у підвалі?

По всьому щось сталося з каналізаційною мережею в підвалі нашого будинку, бо віднедавна у під’їзді стоїть доволі специфічний сморід, говорить житель вул. Якіра, 7 В’ячеслав Валентинович. Але нашого восьмого ЖЕКу вже ніби немає, то куди ж нам звертатись, аби виправити ситуацію?

КП «ЖЕО №8» продовжуватиме свою роботу щонайменше до кінця літа, а то й довше. І саме це підприємство впродовж означеного часу як здійснювало, так і надалі здійснюватиме утримання багатоповерхових будинків і прибудинкових територій Дзержинського району. Також протягом відповідного періоду працюватимуть усі фахівці та служби 8-го, зокрема, й центральна цілодобова диспетчерська, по телефону якої цілодобово приймаються заявки на усунення аварійних та інших непередбачуваних ситуацій. Її телефон - 409-25-88.

До слова кажучи, будинки по вул. Якіра та прилеглих до неї вулиць обслуговує своя дільнична диспетчерська, зв’язатись з якою можна по номеру 401-52-85. Вона здійснює прийом безпосередніх заявок від мешканців із подальшим контролем їх виконання.

Хто погасить пожежу у під’їзді?

У нашому під’їзді впродовж цього року сталася одна пожежа і одне займання у електрощитовій, розповідає жителька вул. Костенка, 27 Світлана Громобоєва. Наприкінці березня до нас прийшов електрик і сказав, що у щитовій потрібно багато чого міняти, та що саме до пуття не пояснив. Також незрозуміло, коли в під’їзді буде наведено лад й відновлено його пристойний вигляд?

– Дійсно, в цьому будинку ставалося неодноразове займання електропроводки через перевищення допустимого навантаження на мережу, яка на таке за проектними потужностями не була розрахована, – коментує ситуацію директор КП «ЖЕО №8» Раїса Приймак. – Тож і не дивно, що вона не витримала.

Утім, зі свого боку ми зробимо все від нас залежне, аби якнайшвидше повернути затишок усім мешканцям цієї багатоповерхівки. Задля цього в означеному під’їзді вже проведені попередні роботи, зокрема, була замінена електропроводка, що дозволило повернути жителям стабільне енергопостачання їхніх квартир. Щодо власне ремонту самого під’їзду, то він має розпочатись одразу, як тільки по цьому будинку на відповідному рахунку накопичиться достатня сума коштів. Передбачаю, що це може статись наприкінці весни - на початку літа нинішнього року, тож плануємо розпочати проведення власне ремонтних робіт вже в червні-липні 2014-го.

Як встановити газовий лічильник поза чергою?

Уже в багатьох засобах масової інформації повідомлялось, що невдовзі зросте вартість побутового газу для населення, розмірковує Галина Василівна з пр. Гагаріна, 67. У цьому зв’язку чи не підкажете, як чимшвидше встановити мені вдома газовий лічильник, аби платити за газ справді стільки, скільки реально використала моя родина?

Насамперед треба сказати, що в Україні загалом та в нашому місті зокрема відповідно до Закону України «Про забезпечення комерційного обліку природного газу» реалізується відповідна державна програма. Згідно з нею ПАТ «Криворіжгаз» у цьому році встановить городянам більше 9 тисяч безкоштовних лічильників газу, що дозволить споживачам сплачувати за природний газ за реальними обсягами.

Закон визначає етапи встановлення безкоштовних лічильників відповідно до того, яким газовим обладнанням користується споживач. Тож зараз прилади обліку встановлюються тим, хто використовує газові прилади для підігріву води і приготування їжі. Монтажні роботи проводяться комплексно, а всі прилади обліку й роботи по їх встановленню є безкоштовними для споживачів. Загалом передбачено 100-відсоткове забезпечення приладами обліку природного газу всіх споживачів до 1 січня 2018 року, а нині близько 100 тисяч клієнтів ПАТ «Криворіжгаз» користуються лічильниками газу. З початку року вже було встановлено близько 3 тисяч лічильників, їх установка продовжується.

Натомість, якщо споживач не воліє чекати доки у нього встановлять лічильник безкоштовно, а бажає власним рахунком вже нині обладнати свою оселю приладом обліку природного газу, то для цього йому потрібно також звернутись до ПАТ «Криворіжгаз», який єдиний у регіоні наділений повноваженнями з приєднання газового обладнання до мереж. Отримати необхідні консультації щодо цього можна за телефоном гарячої лінії підприємства по номеру 405-40-01. По ньому споживачам докладно пояснять, які саме документи потрібно для установки надати, скільки часу і коштів відніме установка газового лічильника, а також всі інші супутні моменти.

 

Едуард Білик, "Червоний гірник"

 

0 коментарів

Останні записи в блогах