Для українців працює "Електронний кабінет платника податків"

19.07.2013, Економіка
Друкувати

Новий сервіс Міндоходів «Електронний кабінет платника податків» розпочав свою роботу в тестовому режимі.

Першими ознайомитися з можливостями сервісу зможуть великі платники податків, а в подальшому він буде доступним для всіх категорій платників, - повідомляє "Урядовий портал".

Електронний кабінет – це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, після авторизації.

Перевагами нового сервісу є подання податкової звітності в режимі реального часу. Платник одразу ж буде бачити, як показники його звітності вплинули на стан розрахунків з бюджетом.

Податкова звітність подаватиметься пакетом, тобто декларацією з усіма додатками. На кожен прийнятий пакет документів видаватиметься одна квитанція.

У подальшому можливості Електронного кабінету будуть розширюватися. Так, наприклад, платники зможуть переглядати документи, видані органами Міндоходів, формувати та заповнювати платіжні документи щодо сплати податків, розраховувати пеню, подавати заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримувати консультаційні послуги тощо.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою knp.minrd.gov.ua або на порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису. 

Нагадаємо, що цифровий підпис підприємства, установи, організації та фізичні особи можуть безкоштовно отримати в пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів. На сьогодні в Україні діє 104 таких пункти.

0 коментарів

Останні записи в блогах