«Дніпровські енергетичні послуги» роз’яснюють, як правильно передавати показання лічильників

27.02.2019, Комуналка
Друкувати

«Дніпровські енергетичні послуги» нагадують користувачам, що фіксувати показники лічильника потрібно 1 числа кожного місяця та передавати до 5 числа.

Вчасно передані показники лічильника допоможуть заощадити при сплаті рахунків за електроенергію.

Клієнти, які вчасно передають показники лічильника, сплачують за фактично спожитий об’єм електроенергії.

В іншому випадку – нарахування здійснюються за середніми показниками за останні місяці. Відтак, дані в платіжці можуть відрізнятися від реального споживання.

Щоб сума у квитанції була точною, а клієнт не переплачував, важливо регулярно повідомляти показники лічильника. Це можна зробити за декілька хвилин одним зі зручних способів:

- через Особистий кабінет на сайті dnep.com.ua, де після внесення показників клієнт відразу бачить нараховану до сплати суму

- через сторінку «Дніпровських енергетичних послуг» у Facebook, написавши особисте повідомлення та зазначивши номер особового рахунку та показники лічильника

- за телефоном контакт-центру: (056) 407-22-22, (050)770-11-55, (067)770-11-55.

«Чим частіше клієнт повідомлятиме актуальні показники лічильника станом на початок місяця, тим більш точними будуть нарахування за спожиту електроенергію», - сказав Юрій Федько, директор компанії «Дніпровські енергетичні послуги».   

Якщо клієнт своєчасно не повідомив показники лічильника та не згоден із нарахуваннями в платіжці, він може скоригувати дані.

Для цього через Особистий кабінет потрібно занести реальний об’єм споживання, після чого буде сформовано новий рахунок, а усі подальші нарахування будуть більш коректними.

0 коментарів

Останні записи в блогах