Конструктивний діалог ефективніший за сварку – довели збори жильців по вул. Жовтневій у Кривому Розі

19.01.2015, Комуналка
Друкувати

По роду своєї діяльності доводиться нерідко бувати на зустрічах городян з представниками підприємств комунальної сфери. І часто-густо таке спілкування проходить чомусь у підвищених тонах, коли одні криком намагаються щось довести, а інші в аналогічній тональності шукають можливості для відповідей.

Нічим гарним такий з дозволу сказати діалог зазвичай не завершується, хіба що обопільним розчаруванням та невиправданим роздратуванням. До чогось подібного внутрішньо готувався й цього разу, йдучи на збори мешканців трьох будинків - №№ 2, 4, 6 по вулиці Жовтневій - з керівним складом їхнього управителя «СІТІСЕРВІС-КР». І, як було видно з подальшого перебігу подій, щиро помилився, про що не без задоволення й повідомляю. Одначе, все по порядку.

Оголошення запрошувало на збори в суботу, коли більшість мешканців удома, але попри вихідний день представники управителя прибули в точно намічений час та ще й у представницькому складі на чолі з директором ТОВ «СІТІСЕРВІС-КР» Олегом Крамаренком. Від імені жильців говорив Олександр Дубрівний, котрий не тільки виступив одним із організаторів зустрічі, а й ґрунтовно підготувався до її проведення, попередньо здійснивши обчислення кількісних та якісних показників рівня надання послуг з утримання цих будинків та їхніх прибудинкових територій. Зі слів мешканця виходило, що управитель здійснює надлишкові нарахування, стягуючи зайве за несповна виконані або за неякісно виконані роботи. Причому, з приходом цього управителя, плата за утримання будинків та прибудинкових територій відчутно зросла: коли при попередньому надавачеві послуг за квартиру вносилось, наприклад, близько трьохсот гривень за квартал, то при нинішньому такі ж витрати мешканців за аналогічний період зросли у півтора раза.

Були й інші обґрунтовані претензії як щодо повноти, так і якісних та вартісних показників надання цим підприємством житлових послуг. Проте, крику-ґвалту не було, бо зібралися розумні люди, гуртом налаштовані шукати прийнятний вихід із ситуації.

Було видно, що це імпонувало Олегу Крамаренку, котрий також спілкувався з жильцями у спокійній та виваженій манері. По суті поставлених питань він пояснив, що не виключає певних недоробок при наданні послуг, тому вже найближчими днями ретельно перевірить усю наявну щодо цього документацію і, у разі виявлення похибок, готовий провести перерахунок вартості раніше наданих послуг за сьогоднішніми реаліями. Одначе щодо вартості робіт, зауважив О. Крамаренко, обов’язково потрібно враховувати, що нині діючі тарифи були ухвалені ще в 2011 році, відколи відчутно змінились ціни на комплектувальні, паливно-мастильні та інші матеріали.

У результаті перемовин сторони дійшли згоди, що в подальшому всі більш-менш значущі роботи виконуватимуться під контролем, а подекуди й за участю самих мешканців, а за звітній місяць жильці отримуватимуть докладну інформацію безпосередньо з картки собівартості робіт по будинку щодо кількісних і якісних показників наданих житлових послуг. Проблемним питанням залишилась площа прибудинкової території, що безпосередньо впливає на нарахування. Бо управитель враховує одні обсяги, натомість мешканці переконані, що насправді вони значно менші.

- Коли взяти фактичний розмір і площу, яка зафіксована у ваших документах, то прибудинкова має враховуватись щонайменше у двоповерховому обчисленні, - сумно пожартував О. Дубрівний.

- Задля вирішення цього дійсно проблемного питання утворимо спеціальну комісію за участю, звісно, ваших представників, - серйозно відповів на це О. Крамаренко. - Вона проведе замірювання фактичної площі прибудинкової території та чітко визначить її розмір з урахуванням розташованих на ній будівель: гаражів, об’єктів бізнесу тощо. Якщо фактичний розмір відрізнятиметься від того, який наразі враховується при нарахуваннях плати за її утримання, то, звісно, в обчислення вноситимуться відповідні корективи.

Точки порозуміння між управителем та мешканцями були знайдені й по інших напрямках. Що вкотре доводить: конструктивний діалог налаштованих на пошук компромісу людей значно ефективніший за сварку, бо діло робиться, а нерви людей залишаються неушкодженими.

Е. МІСЦЕВИЙ, "Червоний гірник".

Фото автора

 

0 коментарів

Останні записи в блогах