Новий асфальт для мосту №5

16.07.2015, Комуналка
Друкувати

У Кривому Розі декілька місяців поспіль триває комплексний благоустрій міста: разом з проведенням капітальних ремонтів уже існуючих доріг прокладаються нові автомагістрілі, облаштовуються пішохідні переходи та зупиночні комплекси, відновлюється мережа зовнішнього освітлення.

Наразі в активній стадії перебуває ремонт на шляхопроводу №5, що на об’їзній дорозі проходить над залізничними коліями між Дніпропетровським шосе та вулицею Кокчетавською.

Перевірка стану ремонтного процесу — головне питання виїзної наради, котру днями провів міський голова Юрій Вілкул.

Нагадаємо, що капітальна реконструкція шляхопроводу №5 ведеться у рамках соціального партнерства Кривого Рогу та ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг». На цей ремонт металургійне підприємство інвестує 1,5 мільйона гривень.

«Зараз ремонтуємо міст №5, котрий не змогли відремонтувати минулого року через затримку з переведенням коштів через Держказначейство. Та в цьому році роботи на мосту розпочато. Враховуючи масштабність запланованих робіт, можна впевнено казати, що буде новий сучасний та головне — безпечний міст. Одночасно з ремонтом мосту буде відремонтовано об’їзну дорогу від Дніпропетровського шосе до вулиці Кокчетавської», - зауважив Юрій Вілкул.

І дійсно, повна реконструкція мосту передбачає ремонт деформаційних швів, зняття під фрезу старого асфальтного покриття та укладання нового, облаштування тротуарного покриття з обох сторін, встановлення нового безпечного перильного огородження та колесовідбійного мосту.

Ремонтні роботи на мосту ведуться без припинення транспортного руху по ньому. Виконавець робіт — ТОВ «Весташляхбуд». А рух транспорту, до речі, дуже інтенсивний і до того ж переважно – великогабаритного транспорту.

Аби новенький асфальт витримав таке інтенсивне навантаження, буде використано сучасні технології асфальтування.

«У поточному році під час дорожніх робіт по всьому місту розпочали застосовувати асфальт нової якості. Це, якщо говорити правильно, - модифікований асфальт. Для його виготовлення використовується бітум виробництва Білорусі та Кременчуцького НПЗ, а також шведські хімікати. Окрім того, для підвищення якості асфальтування перейшли на кубовидний щебінь кіровоградського гранітного кар’єру.

Мінімальний строк експлуатації такого асфальту – 10 років. Та головне — асфальтне покриття витримує інтенсивний рух великогабаритних машин вагою до 40 тонн і в спеку, і в лютий мороз», - розповів про технологічні якості нового асфальту директор ТОВ «Весташляхбуд» Віталій Мілюков.

«Усі заплановані ремонтні роботи провадяться відповідно до затвердженого графіка. Це дає можливість впевнено говорити, що вже в двадцятих числах серпня міст буде повністю відремонтовано», - поставив логічну крапку в виїзній нараді міський голова Юрій Вілкул.

Світлана Нікітіна. Фото Павла Лінського

0 коментарів

Останні записи в блогах