Обережно! У Кривому Розі активізувалися телефонні шахраї

03.03.2018, Події
Друкувати

 Отримуєте підозрілі дзвінки з невідомих номерів? Це можуть бути зловмисники, що намагаються заволодіти вашим фінансовим телефоном.

       Прості поради для захисту від шахраїв надали у прес-центрі Криворізької філії ПриватБанку.

      Сотні шахрайств, які відбуваються у Кривому Розі, пов’язані з перевипуском sim-картки мобільного оператора, повідомили в прес-центрі. Захиститися від цього можна завдяки контрактному чи персоналізованому номеру телефону.

      У більшості банківських операцій фігурує фінансовий телефон. Він - своєрідний ключ до рахунків. Тож шахраї у різний спосіб намагаються заволодіти номером телефону. Серед поширених сьогодні методів махінацій - перевипуск sim-картки. Сьогодні найпопулярніший оператор мобільного зв’язку просить назвати три останні дзвінки або баланс на рахунку. Дзвінки посеред ночі, “помилкові” поповнення рахунку дозволяють зловмисникам отримати ці дані. А відтак - отримати нову sim-картку і доступ до банківських рахунків.

       Що робити, якщо почалися підозрілі дзвінки? У жодному разі не вимикати телефон. Телефонуйте до свого банку і блокуйте рахунки. Відновити картки простіше, ніж повернути вкрадені гроші. Як вберегтися?

1.    Номер телефону має бути контрактним або персоналізованим. Обидві процедури можна виконати у будь-якому центрі обслуговування абонентів свого мобільного оператора. Персоналізація - це “прив’язка” номера саме до вашого прізвища та імені. Заміна sim-картки можлива лише за наявності паспорта.

2.    Не афішувати свій фінансовий телефон на віртуальних торговельних майданчиках та Інтернет-просторі загалом (зокрема, у соцмережах). Якщо ви займаєтесь комерційною діяльністю, заведіть додатковий номер.

      Фахівці попереджають: смартфон - це доступ до грошей. Поставити пароль - елементарний крок захисту. Не залишайте телефон на столі у громадських місцях чи на робочому місці Ключі від квартири ми оберігаємо. Те ж саме відповідальне ставлення має бути і до смартфону.

       Загальні правила безпеки

1. Співробітники банку ніколи не просять назвати PIN-код чи виконати операції у банкоматі. Розблокування картки відбувається виключно у відділенні.

2. Банк не потребує підтвердження тих чи інших операцій: гроші на рахунок заходять автоматично.

3. Якщо ви сумніваєтеся, що саме банк вам телефонує, звертайтеся на його гарячу лінію (наприклад, ПриватБанк – 3700), а також у поліцію – 102.

Джерело: rudana.com.ua

0 коментарів

Останні записи в блогах