«Північтранс»: зміни на краще заради пасажирів

15.07.2015, Комуналка
Друкувати

Останнім часом суттєво збільшився потік скарг на неввічливу поведінку водіїв та незадовільний технічний стан пасажирського транспорту ПАТ «Північтранс». Але найбільш вагома складова суперечливої ситуації – невідповідність ціни та якості проїзду.

Шляхи вирішення цієї транспортної проблеми «Червоний гірник» дізнавався у нового керівництва підприємства – начальника відділу експлуатації та виконуючого обов’язки директора філії ПАТ «Північтранс» Вячеслава Малютяка.

Новий керівник запевняє, що на цій посаді робитиме все, аби переломити ситуацію та створити позитивний імідж підприємства: «У підрозділу «Північтрансу» в Кривому Розі дуже суттєві проблеми. І ми цього не приховуємо, бо хочемо ці недоліки виправити, аби в подальшому не допускати таких пробілів у роботі».

Виправний «душ»

Перш за все, під нього попадуть майже 900 водіїв підприємства, бо саме до них як у пасажирів, так і в нового керівника найбільше нарікань. «Здебільшого, водії «Північтрансу» на маршрутах ведуть себе, м'яко кажучи, неадекватно. Вони порушують Правила дорожнього руху, про що свідчить вагома статистка адміністративних протоколів, складених працівниками ДАІ міста. Велика кількість скарг від пасажирів стосується нахабного ставлення до них з боку водіїв, ненадання пільгових місць, паління та розмов по телефону під час керування автотранспортом», - зазначив Вячеслав Малютяк.

Чистота й комфорт

Та головне завдання, яке перед собою та всіма працівниками автопідприємства поставив новий керівник, – працювати так, аби кожен пасажир почував себе безпечно й комфортно на транспортних засобах «Північтрансу».

То виходить, що незабаром пасажири як страшний сон забудуть про замизгані та пошматовані сидіння, подряпаний салон, забиті фанерою вікна, діряві люки, брудну неметену підлогу в маршрутках?

«Саме так, – наголосив Вячеслав Малютяк і додав: – «Північтранс» спрямовує свої зусилля на те, щоб весь пасажирський транспорт, а це більше 700 одиниць, знаходився в технічно справному стані і забезпечував комфортне перевезення пасажирів».

Задля цього на підприємстві започаткували нову практику – виїзні перевірки. Першу таку перевірку здійснили днями в Інгулецькому районі. Звідки, якраз, надходить найбільше скарг. Перевіряли як стан машин, так і зовнішній вигляд водіїв. Результати невтішні: із 30 перевірених авто 5-м через неналежний технічний та естетичний стан (брудний салон, порвана обшивка сидінь) заборонили виїзд на лінію та повернули в автопарк для усунення виявлених недоліків. «Авто повинно бути чистим і технічно справним, водій - охайно вдягненим та ввічливим», - означив подальший напрямок роботи колективу ПАТ «Північтранс» його новий директор.

Контроль міської влади

Заради справедливості зазначимо, що до таких кардинальних змін автопідприємство «Північтранс» підштовхнули не тільки численні скарги пасажирів, а й посилений контроль за діяльністю пасажирських автоперевізників з боку міської влади Кривого Рогу. Так, міський голова Юрій Вілкул на червневій сесії Криворізької міськради наголосив на обов’язковому оснащенні всіх транспортних пасажирських засобів GPS-приладами як одним із дієвих способів контролю за процесом пасажирських автоперевезень та дисциплінування водіїв. У разі невиконання цієї умови вже з 1 вересня поточного року не обладнаний GPS-приладом транспортний засіб не буде допущений до пасажирських автоперевезень.

За словами в.о. директора «ПІвнічтрансу» Вячеслава Малютяка, наразі GPS-приладами вже обладнано більше 400 авто, або 60% від загальної кількості рухомого складу. І за його запевненням, цей процес триватиме.

Багаторівневий контроль

Про те, що на підприємстві завзято взялись до змін на краще, свідчить і наступний факт. «Враховуючи дуже складну ситуацію, на підприємстві розробили графік щотижневого контролю рухомого складу інженерно-технічними працівниками та начальниками колон. Цей графік направили в міськвиконком Кривого Рогу, ДАІ міста, Укртрансінспекцію задля проведення спільних перевірок», - пояснив Вячеслав Малютяк. Також він закликав до співпраці і городян, тобто безпосередньо пасажирів.

Зі своїми скаргами, пропозиціями та зауваженнями криворіжці можуть звертатися на диспетчерську службу ПАТ «Північтранс» за телефоном: 64-64-34.

Світлана Нікітіна. Фото автора

0 коментарів

Останні записи в блогах