Швидкісний у Кривому Розі - це швидко, але строго за графіком

12.02.2015, Комуналка
Друкувати

Завдяки ініціативам Олександра Вілкула з оновлення електротранспорту, Кривий Ріг свого часу отримав модернізовані вагони для швидкісного трамвая, які дозволили значно скоротити витрати електроенергії, зменшити рівень шуму під час руху, знизити зношеність контактної мережі, а також поліпшити умови пасажирських перевезень.

Як швидкісний, так і звичайний трамвай є вкрай значущими для городян, бо екологічно чистий електротранспорт за будь-якої негоди продовжує ритмічно працювати, зрання й допізна перевозячи пасажирів. Тоді як автомобільний транспорт нерідко викликає справедливі нарікання городян.

- Під час робочих перевезень інтервал руху швидкісного трамвая становить не більше 4-5 хвилин, - розповідає директор КП «Швидкісний трамвай» Євген Якуненко. - Причому перший рейс із «Зарічної» відправляється вже о 4.45, тоді як останній з «Кільцевої» в бік «Майдану Праці» - о 23.54. Тож з самого ранку й до пізнього вечора криворіжці мають змогу скористатись нашими послугами.

Коли говорити загалом, то нині на балансі підприємства перебуває 144 пасажирські трамвайні вагони, а середній вік рухомого складу становить 23 роки. За ініціативою Олександра Вілкула в 2012 році для нашого підприємства було придбано три капітально відремонтовані трамвайні вагони типу Т-3. Також було виділено кошти на капітально-відновлювальний ремонт ще п’яти вагонів такого ж класу. Останні п’ять вагонів було відремонтовано силами нашого підприємства на власній ремонтній базі. За кошти, отримані від реалізації проїзних жетонів і талонів з 2012 по 2014 рік, нашим підприємством було також проведено 164 середні ремонти трамвайних вагонів. На поточний рік з міського бюджету виділено кошти на капітальний ремонт ще чотирьох вагонів.

Під час проведення ремонтів насамперед орієнтуємось на безпеку пасажирських перевезень, приділяючи цьому найбільшу увагу. Але разом з тим дуже значущим є й енергозбереження під час подальшої експлуатації. Тож на трамваях з новою системою керування та електронікою вдається зменшити витрати енергоресурсів до 40 відсотків. Також під час ремонтів увага приділяється й салону, в якому замінюються опалення, система освітлення, сидіння, тобто все те, що впливає на комфорт пасажирів. Не можу не згадати, що чимала увага приділяється й стану колійного господарства нашого підприємства. З міського бюджету виділено кошти, тож проводитимемо відкриті торги з придбання послуг і комплектуючих для заміни деяких ділянок.

Нас щороку перевіряють представники «Укртрансінспекції», Державної технічної інспекції тощо, нині маємо від них певні приписи на виправлення окремих моментів. І вони нашими бригадами виправляються практично щодня, точніше кажучи - щоночі, аби на порушувати денний цикл перевезень. Адже кожного дня у трамвайних вагонах перевозиться більше 120 тисяч пасажирів, які, переконаний, цінують безпеку, зручність та вигідність користування нашими послугами.

- Ці оновлені вагони - просто чудові, - долучається до розмови водій швидкісного трамвая першої категорії Зоя Галатвін. - Вони і для пасажирів комфортні, і для водія також, бо можеш легко підтримувати необхідну швидкість. Тому що головне, аби графік дотримувався і не порушувався встановлений інтервал руху. Швидкісний тому й зветься швидкісним, що їздить він швидко, але строго за графіком.

Е. МІСЦЕВИЙ, "Червоний гірник".

Фото автора

 

0 коментарів

Останні записи в блогах