SМS-рахунки

22.04.2015, Комуналка
Друкувати

Питання від читачів: - Моїм сусідам постійно приходять папірці з нарахуваннями за електроенергію, - говорить Юрій Миколайович з Бажанового. – А мені то приходять, то кудись діваються, від чого інколи не певен, що не маю боргів. Невже не можна зробити це якось цивілізованіше?

Уже зроблено: з 1 березня 2015 року енергопостачальна компанія України запустила акцію «Подбайте про довкілля разом з ДТЕК «Дніпрообленерго», в рамках якої пропонується відмовитися від паперових рахунків за електроенергію, для чого достатньо підключити послугу SМS-інформування. Кожному клієнту, який підключиться до SМS-сервісу, замість паперових рахунків буде приходити інформація про суму оплати, тарифи, заборгованість на мобільний телефон. Для активації SМS-послуги клієнтам достатньо укласти безкоштовну угоду до договору на користування електроенергією, задля чого необхідно звернутися до будь-якого з центрів обслуговування ДТЕК «Дніпрообленерго».

Користувачі SМS-сервісу щомісяця отримують повідомленням SМS рахунок до оплати. Після оплати будь-яким зручним способом - у банку, через термінал або через Інтернет - споживач отримує SМS про зарахування коштів на його особовий рахунок. Крім того, повідомленням клієнти можуть надіслати показання приладу обліку й отримати автоматичну відповідь про суму оплати та наявність боргу. Також можна отримувати дані про заборгованість, останню оплату, пільги, тариф та іншу актуальну інформацію, що стосується електроенергії.

Едуард Білик, "Червоний гірник".

 

0 коментарів

Останні записи в блогах