Усі звернення криворіжців розглянуто

14.08.2013, Соціум
Друкувати

Діяльність виконкому з вирішення проблем громадян,  захисту інтересів кожного окремого мешканця відбувається систематично та за певними напрямками.

Серед них – особистий прийом громадян керівництвом районної у місті ради та керівниками структурних підрозділів, «пряма телефонна лінія» голови районної у місті ради, опрацювання письмових звернень громадян і тих, що надійшли на виконання до виконкому від ДУ «Урядовий контактний центр» та контакт-центру «Гаряча лінія Дмитра Колєснікова», цілодобовий прийом заявок сектором «Служби відповідальних чергових», надання адміністративних та муніципальних послуг у режимі «єдиного вікна».

Аби розгляд звернень громадян був об’єктивним і своєчасним, регулярно проводяться перевірки діяльності в цьому сегменті. За І півріччя 2013 року відбулось 22 такі перевірки. Порушень термінів виконання звернень не зафіксовано.

0 коментарів

Останні записи в блогах