Високі стандарти якості та системи управління - на службі мешканців: виконком Криворізької міськради отримав сертифікат відповідності ISO/IEC 27001:2015

11.09.2020, Події
Друкувати

Відповідність стандарту ISO/IEC 27001:2015 – це важлива ознака хорошої керованості установи, її готовності до оперативного вирішення виникаючих проблем, ефективного реагування на зміну зовнішніх умов і як результат – підвищення рівня задоволеності замовників наданими послугами та зростання позитивного іміджу Кривого Рогу.

Мер міста Юрій Вілкул зазначив: «Отримання сертифікату відповідності на систему управління інформаційною безпекою означає, що ми знаходимося на вірному шляху та крок за кроком будуємо безпечне, сучасне європейське сервісне місто, орієнтоване на потреби жителів».

Вітаючи мера та співробітників виконкому міської ради з цим знаковим досягненням М. Скріпнік підкреслила: «Із виконкомом Криворізької міськради стосовно оцінки якості муніципальних та адміністративних послуг ми співпрацюємо багато років. Поетапно впроваджували вимоги стандартів ДСТУ ISO 9001, які стосувалися якості послуг, що надаються мешканцям нашого міста, а потім до них інтегрувалися й вимоги стандартів ДСТУ ISO/IEC 27001 стосовно інформаційної безпеки. Ми живемо у світі, який постійно розвивається і сьогодні, при наданні публічних послуг, фахівці виконкому міськради працюють з великими масивами даних, в тому числі, персональних. Тому, від того, наскільки ефективною буде співпраця системи захисту, менеджменту, інформаційної безпеки, залежить якість та безпека послуг, які надаються».

Кривий Ріг - перше місто в Україні, що розпочало роботу з питань сертифікації систем управління. Спочатку сертифікат на систему якості отримало муніципальне бюро «Віза». Потім виконавчий комітет Криворізької міської ради впровадив систему управління якістю. В умовах розвитку цифрових, електронних сервісів важливим є захист інформації. Задля забезпечення гарантованого рівня управління інформаційними ресурсами виконкому міської ради, захисту його інформаційних активів, недопущення порушення цілісності інформації, її витоку, у 2012 році у виконкомі міської ради впроваджено систему управління інформаційною безпекою відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 27001.

«Ми працюємо для людей й наша мета – забезпечити високу якість надання послуг, своєчасне, оперативне вирішення нагальних питань, що виникають у мешканців. Тому, я ставлю завдання перед службами та управліннями - проаналізувати та взяти на контроль реальний стан справ, наявні проблеми та ризики кожного структурного підрозділу, для того щоб якість наданих послуг постійно зростала й відповідала фаховим вимогам», - резюмував Ю. Вілкул.

У цьому контексті актуальним є започаткування у місті Концепції «Кривий Ріг – SmartCiti 2020», зокрема, впровадження е-сервісу «Оцінка якості обслуговування». Відтепер мешканці мають можливість самостійно оцінити кожного окремого працівника органу місцевого самоврядування за надані ним послуги.

0 коментарів

Останні записи в блогах